onsdag 18 november 2009

Trevligt...

....sällskap är dagens ord. :)
Mitt kompisgäng kom över och lekte hos mig i dag.
Det var min och mammas tur att stå för ställe + fika. Trevligt!
Morsan kunde bara inte låta bli att ta på mig min snygga body
som jag fått förut, trots att den e lite stor. :D
Det står "Party in my crib" på den, passande nog. *tihi*


Vi har slutat att gå till Öppna förskolan ett tag nu, så att vi håller
oss friska så här i förkylningstider.
Huvudsaken är ju iallafall att vi får träffas i gänget.
Bara grabbar med i dag, då Nemi och hennes mamma var
uppbokade på annat.
Jag som blivit en nattsuddare senaste dagarna, hade lite svårt
att tajma mina sovtider i dag bara.
Lekte en lång stund innan de kom...
...men slocknade lagom till Melvin kom, som kom först..


Sen kom Sebastian, Elias och Holger strax efter också.
(Holger är Elias kompis som ligger i hans famn)

Mina polare turades om att prova mitt skojiga gym.

Efter ett tag vaknade jag och var med på ett hörn... :)
Här ser ni även hur Sebastian vill låna Melvin's fina haklapp... :)

Melvin har bla fått börja smaska på sådana där majskrokar.
Han är jätteduktig att äta dem, och det såg sååå spännande ut..

...så jag fick en av honom och provade jag med.
Premiär med nåt annat än mjölk. (!)
Oj...det var lite konstig..men gott. :)
Men...liiiite missnöjd ändå för att de sa att det bara var 2% fett i dessa..!!!
Kanske inte är nåt för mig ändå..?! TiHi..

Min gåstol blev poppis bland polarna också.
Vi är ju så små så vi inte använder den som just en GÅstol,
men sitta i den med lite hjälp kan vi ju göra en liten stund. ;)
Här är både Melvin och Elias i den:
....

Här förklarar jag för Melvin hur man kan göra med
de där roliga ringarna också.

Det här är riktiga polare det, mitt gäng.
Här demonstrerar Melvin och Elias det med att hålla varandra i handen. :)


Sebastian provade min andra Babysitter och gymmade lite.

...innan han somnade en stund.

Jag somnade också om en stund och vaknade lagom till alla gick...

Sedan kom pappa hem från jobbet och busade o mös med mig.

Lekte mig trött på kvällen och ska försöka vända tillbaka
dygnet lite...får se hur det går...
Go natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade lillen! :) Du såg ut att ha riktigt kul med grabbarna! "Party in my crib" var ju hur passande som helst, hihi ;) ses senare idag! PUSS & KRAM! <3