lördag 26 december 2009

Annandan...

...är det i dag.
Många vuxna säger: "-Det och det ska vi göra en annan dag"..
Är det alltså i dag allt ska göras som man skjutit upp under året,
eller vaddå?!
Hi hi...
.
Äsch, här hemma struntar vi helt i det och bara softar,
latar oss och myser istället! :)
Få se..vad tog vi kort på i dag då, som jag kan visa er..?!
.
Jo...
Jag blev överlycklig för att jag för en gångs skull fick
bestämma TV program. ;)


..fast sen kom jag på att det är roligare att tugga på filten.
"-Ooohh...jag raaamlar!"


"-Mmmm...här låg jag ju bra, juh!"


..jag tror verkligen att det här är den skönaste filten
i världshistorien...hi hi hi..
*mys*


Sen så har jag även ätit lite på mitt gym i dag.
Det är ju såå gott.


..och sen förstås gjort som vi stora grabbar gör...
Lyfter hela gymmet istället för att leka med de där
larviga leksakerna som hänger o dinglar där... :)


Sen så har jag nakenfismyst i sängen innan bad...


...och sen förstås efter bad också...

*mys*
.
Japp, det var de korten som blev tagna i dag det. :)

Inga kommentarer: