tisdag 15 december 2009

I morse...

.... när jag vaknade var hela världen vit! :)


Man ser knappt syrrans hus därborta..

På tal om syrran, så sov hon kvar i natt,
så jag fick mysa med henne direkt på morgonen tom.


Jag är som sagt inte helt kry, och jag är även tröttare
än vanligt...och då ni..!
Här tar jag en förmiddags-tupplur innan jag
ens hann ur min fina pepparkaks-pyjamas.


Annars i dag då?!
Myst i sängen...


Myst i syrrans famn... :)



Gnagt på det mesta...


Åkt i min båt.... hi hi hi...
Den är SÅ rolig tycker jag!




Läst en bok...
.
Sen har jag gnällt och skrikigt en del i dag med...
Det är jättelattjo att testa min röst och nya ljud!
Roligast är när de vuxna grimaserar o får ont i öronen..
TiHi..
.
Sen på kvällen, innan jag bytte till pyjamas kom jag
på att jag skulle prova en tröja jag fick av mammas kompis
Linda förut.
För en stadig kille som drar storlek 74-80 nu
(ja, ok jag har storlek 68 på vissa saker fortf. också.. :)
så måste man ju prova kläderna ibland så man inte hinner växa ur dem.
Denna sitter fortfarande löst och skönt, tom fortf. lite för stor.
Visst e den snygg?! ;)


När jag sen gick och lade mig så snöade det fortfarande...
*mysigt*

2 kommentarer:

mormor sa...

dax för dej att krya på dej du måste ju ut och känna det där vita som faller ner.

Lucas sa...

Mormor- Ja, jag veeet. Det verkar ju jättespännande jue! :)