måndag 14 december 2009

Pyjamasdag...

...har det verkligen varit idag.
Jag har inte gjort särskilt mycket idag.
Fortfarande gnällig och trött. (!!!)
Visst, tandköttet kliar som bara den, där mamma
säger att det ska komma tänder sen, men mamma
tror nog att jag har förkylning i kroppen på G också...
.
Jag blev sååå trött på att det inte var nå kul på TV heller....
.
Så jag fick ett litet utbrott på TVtidningen...
Det var kul. :)
.
Hej vad det går undan här...
Matdags igen. :)
.
Det är tur syrran kommer över så att jag får lite mer
sysselsättning och mys, för nu kräver jag det exakt all vaken tid.
Vill inte leka själv många sekunder.
Helst vill jag sitta och stå iof... :)
Här kör vi nog en "spela på läppen-trudellutt"...
.
Det kliar och kliar i mitt tandkött,
så jag håller på att äta upp mitt gym tom..
Jag hoppas jag blir piggare och gladare snart igen...
.

1 kommentar:

Elias sa...

Hej kompis! Vilken fin pyamas du har med Tiger på. Mitt tandkött kliar också och jag gnager på ALLT, saker som människor. Kanske kommer det ut vampyrtänder? Mys på i snön med din mamma, pappa och syster !
/Elias