söndag 27 december 2009

Jag...

...älskar musik, ljud och trudelutter.
Så att jag tar mig en liten spelstund på mitt nya
fina skojsiga piano som jag fått är ju inget konstigt.. :)


Någon som vill beställa en låt?


Ring, ringar...


Lekte lite i mitt rum.
Här finns ju de flesta roliga sakerna, juh!
Men ringarna är nog de bästa just nu ändå,
för de är ju skönast mot tandköttet... :)


Hörrni...ärligt, alltså.
Hur gott ser katrinplommonpuré ut egentligen?!
Hmm.. (men det är gott iaf)


Vi tog en promenix ute i det vita kalla vädret...


Burr vad kallt det var om kinderna.
Resten är så påpälsat så.. Skönt.


Vi gick förbi min affär också, och därinne
hade de ett jättestort träd..Inomhus.
.
Jag såg paket...och de tycker jag om har jag lärt mig...
Nådde dem inte riktigt.


Inne i värmen igen, o kväll blev det.
Pepparkakspyjamas på, och
hej vad det går i min sköna båt. :)


Pussade gymmet god natt å gick o lade mig. :)


4 kommentarer:

mormor sa...

Grattis Grattis Grattis på halvårsdagen

Lucas sa...

Mormor - Du var först, det är säkert! :)

Anonym sa...

grattis på halvårsdagen önskar även mormor2 ,kram kram i love you..

Lucas sa...

Tackar tackar mormor och mormor2!