torsdag 10 december 2009

Rekordet...

...är nu slaget...med hästlängder!
Men det skriver jag om sist i detta inlägg...
vi börjar från början på dagen istället... :)

I dag var det mammaträff på BVC.
Vi i gruppen träffas och tar med våra mammor som får info.
Denna gång handlade det om sjukdomar.
Jag hann somna i vagnen preciiis innan vi skulle in..
Lite synd att man måste låsa fast vagnen och kliva ur när man ska in...
.
Alla grabbarna var där.
Här visar jag Elias min nya sköna mysdress och
berättar hur skönt det är att vara utan stumpor.
Han har fattat, men provade bara till hälften.
.
Melvin körde utan brallor istället. :)
För att få av sig dem spydde han på dem först...
Smart trick, kompis! :)
.
Lilla Olivia och Sebastian var också där,
men höll sig undan min kamera. :)
Efter BVC så tog jag och mamma en sväng på stan i dag igen.
.
När jag sen kom hem så kom syrran över och mös med mig på kvällen.
.
Jag var jättepiggelin i dag och ville inte sova...
men jag och kanin lyckades efter mycket om och men
till slut somna ca 20 minuter runt 17-tiden.....
.
Så här pigg och glá är já...! :)
.
..och så till rekordet...
Jag sov ingenting mer på heeeela kvällen,
trots att alla knep att nattas användes....
Total sovvägran! (men trött ändå förstås)
Inte så mycket sura miner eller gråt,
jag bara snackade och sjung oavbrutet (!!!)
Gissa när jag till slut somnade?! Jo, 04:09.
Visst..det är väl ingenting för mig egentligen,
men annars brukar jag ju sova på em/kvällen, ju..
I dag har jag ju varit vaken nästan hela em/kvällen.
(aldrig hänt mig förr)
Det ni! Slå det om ni kan! :)

1 kommentar:

Elias sa...

Hejkompis!
Vi kanske ska starta en nattklubb?
Jag gillade din dress jätte mycket, den såg skön ut och du var så stilig i den!
Nästa gång testar jag helt utan strumpor!
/ Elias