fredag 4 december 2009

Då...

...var vi där igen...Fredag!...... :)

Först på dagens schema: Barnvagnsbio 10:00.

"Flickan som lekte med elden" visas.
Skoj!



Laddad och klar för en promenad på hela 1½ minut... :)
.
..till Tomasgården.
.
Många mammor och pappor med vagn var där.
Fick med några på bild.
(egentligen är inte lampan tänd...det ser bara ljust ut på bilden ändå..)
.
Från mitt gäng var Elias och Sebastian där också.
Eftersom jag sov mig igenom nästan hela filmen, så
när den slutade och jag vaknade så hade Elias precis somnat,
så fick inte med honom på kort..
.
Hem igen efter filmen och mös lite med pappa.
Han var beredskapsledig i dag, så det var ju mys i dag med! :)
.
Det är roligare att bonka på pappa än gymmet. :)
.
Vi åkte till Barnshopen på Ängsgärdet, men det var inte öppet.
De ville nog också ha fredagsmys så de hade stängt tidigare.
Vi tog en sväng ner på stan på eftermiddagen istället.
.
Jag stannade o snackade med en kompis jag träffade.
.
Och såg världens största julgran tror jag minsann.
.
Jag köpte lite grejjer till mig, men bla 2 tygböcker.
.
Kan ni utav bilderna gissa vilken av dem jag tyckte bäst om?! *tihi*
vs
.
Japp, prasselboken är bäst just nu iallafall.
Jag tog iallafall båda två böckerna plus min glada kompis som kvällslektyr.
Natti natti
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kompis!
Gillar dina lår. Du är ett riktigt praktexemplar! Vilka fina leksaker du har fått. Jag ska flirta lite med mina päron så att jag kanske också får lite nytt att läsa.
/ Elias