onsdag 9 december 2009

Äntligen...

....så är det onsdag igen.
Jag tycker onsdagar är så skojsiga då jag
får träffa mitt kompisgäng, juh..!

Körde lite morgongymnastik först i min juliga pyjamas..
.
Tog en busstur till Hammarby och passade på att ladda
batterierna med att sova en stund...
.
Hem till Melvin där det var babyträff idag.
.
Nemi kunde tyvärr inte komma idag, så vi var bara grabbar.
Här ligger Sebastian, Elias, jag och Melvin.
(Alexander kom inte med på bild i dag bara)
..
Melvin är jätteduktig på att vända sig, han.
.
Jag för min del gillar ju att gymma jag. :)
Jag tycker leksakerna är lite för lite att dra i,
så jag tar gärna och lyfter hela gymmet och förflyttar det åt sidan.
.
Här delar jag iallafall med mig lite av gymmet till Elias också.
.
Vi tog sedan ett snack om det här mammarazzi' n och sånt... ;)
.
När vi grabbar lekt färdigt så vinkade vi hej då och tog bussen igen.
Tack för en toppendag som vanligt!!!
.
Ner på stan åkte vi, där mamma skulle kolla efter en ny
overall till mig, och jag ville kolla in leksaker o sånt..
Vi shoppade inget av just det...
men lite kläder fick vi med oss som vanligt ändå...hi hi...
Bla en jättetuff mys-inne-overall..
.
Mamma gillade även baksidan och mumlade nåt om passande namn...tihi..
.
Efter flera evigheter så åkte vi hemmåt och mös hela kvällen.
Syrran kom över också, så jag mös massor med henne
.
...och knagde lite på henne också... ;)
.
Eftersom jag är en nattsuddare och somnar toksent,
och denna vecka även börjat vakna fleeera gånger per natt...(!)
så testade mamma o pappa att ge mig ersättning vid mitt sista kvällsmål idag..
Det är så spännande att äta ur flaska för det gör jag ju aldrig annars,
så jag somnade inte under måltiden heller fast jag var jättetrött... :)
.
Sen mös jag i mamma o pappas säng innan det var läggdags... :)

Inga kommentarer: