onsdag 30 december 2009

När...

...jag vaknar på morgonen envisas mamma med att gå upp..
Visst, jag är pigg sådär på en gång och vill ha mat och så,
men ångrar mig lite sen när jag inte får ligga kvar i sängen
i fleeera timmar till... :)
Kramar "god morgon" med mitt kära gym...


Läser morgontidningen...


...men när man är en sån tröttis som jag, så orkar
man inte alltid hålla upp huvudet när man är så trött... :)


Knasigt är visst dagens ord...
Jag skulle bara byta pyjamas till kläder istället,
och mös lite i filten där emellan.
...och vips så satt jag i min vagn!
Det var skojsigt iochförsig, men knasigt. ;)


Man måste ju öva på att sitta lite mer...
och det gör jag gärna i vagnen förstås.
Här hann jag få på mig lite kläder innan jag testade igen.
Nu kollar jag in den här selen eller vad det nu är,
måste visst ställas in och dras åt å sånt...
Vad ska den vara bra för?! God var den iallafall. :)


Jag och "Flodis" åkte lite båt också...det är alltid skoj.


Pälsade på mig och åkte ut en sväng...
Burr vad kallt det är ute nu!


Jag bloggade och slösurfade lite på eftermiddagen...


Sen lekte vi nåt annat knasigt...
Eskimo eller vad de kallade det..
Fattade inte först...
.
...men sen så...Guuu vad skönt å mysigt!
.
Sen har jag gjort en annan favvo-sysselsättning...dreglat.
Det gör jag ju mest hela dagarna, det är ju
"såna tider nu", liksom... :)
.
Min pappa papparazzi satt längst bort i vardagsrummet
och smög nog lite på mig o mamma när vi käkade i köket... :)
Men jag såg han allt!


Rödmosig om kinderna fortfarande sedan jag var ute i det kalla,
ligger jag o slappar och läser en bok innan det är läggdags.

Inga kommentarer: