torsdag 3 december 2009

Ledig...

...var min pappa i dag. Snacka om torsdagsmys! :)
Vi var bara hemma och softade, lekte och mös hela dagen. :)
Kvalitetstid.

Vaknade som vanligt på strålande humör!


Medans min mat värmdes, så läste jag lite reklam som kommit.
Berättade för mamma o pappa att så häääääär mycket ska
jag minnsan handla för mitt nästa barnbidrag... :)


Äntligen käk!


Mmmmmmmmmm! Va gott! ;)


Busat en hel del idag...


Jag skulle byta mina sängkläder också...


..men tyckte det var så mysigt att ligga bland alla täcken
o lakan istället..tur syrran kom över och
höll mig sällskap så jag piggnade till lite..


Jag visade henne hur man tar kort med vår "stora kamera",
som jag kallar den...


..och vi mös en hel del!


Senare på kvällen var det pyjamasdags.
Det tycker jag väl är sådär.... :/


Men jag har fått en ny fin "jul-pyjamas" med tomtar, snögubbar
och...ehh...hundar på?! Ser då inte ut som nå renar eller nåt sånt...*tihi*
Den är skön att dansa i... :)


...och att slappa med pappa i soffan i..


..men bäst är den att busa i trots att man är tok-trött.... :)

.
.

Inga kommentarer: