onsdag 23 december 2009

Dan...

...före doppareda´n är det idag.
.
Kolla vad många små julklappar jag hittat!
Vad ska man göra med alla dessa...?


Ahaaa...kanske ge bort dem?! ;)


Neeej, nu vet jag...ÄTA dem! ;)


Eller...nä...jag är ju redan proppmätt!
Ätit allt från pureér och gröt till mormors knäck...


Baaahhhh! Storknar juh!
Sover en stund istället.. :)

Hoppas ni får en god jul allesammans.
God på alla sätt. :)
.
Sluta stressa, ta vara på varandra och skänk en slant till
tex hemlösa istället för att förköpa er på prylar å mat! :)
http://www.svenskakyrkan.se/vasterasstift/stadsmissionen/
.

6 kommentarer:

Mormor sa...

Idag leker jag "Torg-Fia" för SISTA gången i år. Du vet vad som finns och var. Kram

Lucas sa...

Mormor - Hi hi, det behöver du inte, för vi har faktiskt kvar denna gång. Fick ju massor av godis sist juh!!! :)

Elias sa...

Vilken söt tomte du är kompis! Kloka ord också, det ska jag säga till min stressade morsa! Ha en God Jul!

Anonym sa...

god jul,och många kramar från mormor2, krama mamma och pappa också från mig.

Lucas sa...

Ja Elias, gör det. För man ska försöka ta det lite coolt, liksom. :-)

Lucas sa...

Tack mormor2, ska göra det.