måndag 21 december 2009

Babytäff...

...hemma hos Elias var det idag! Jippiee! Träffa alla polarna!

Alexander och jag gymmar lite.

Sebastian kom också..

Melvin e superduktig att stå.
Här hjälper gymmet o hans mamma lite, men ändå... :)


Jag passade på vid ett blöjbyte, att försöka impa lite
med mina fina lår i vanlig ordning. :)


Sebastian slappade lite på en kudde.


När jag inte är hemma så har jag ibland "mat o sov-vägran"..
Jag tog en lite tupplur i Elias sköna soffa, men det räckte inte,
så jag blev lite kinkig o lät de andra höra min ljuva stämma...

Elias vet hur det är, och erbjöd mig att låna hans bok så länge.


Den var jätteskojsig med kvackande ljud!
Jag försökte prata med ankorna...


Tack grabbar för en trevlig dag som vanligt!
O tack Elias, förstås.
Nästa gång är det här om jag inte räknat fel?! ;)

Jag slocknade direkt jag kom in i bilen, så mamma o pappa
passade på att åka o handla o så utan att jag ens märkte det.

Hemma sen..
Vet ni hur man ser ut när man är jätteproppmätt?
Jo, så här:


Gott gott iallafall. :)
Men hur var det nu man gjorde med den här grejjen..?!!


Mamma köpte en jättegod bitgrej till mig.
Som ni ser är det en sån som man stoppar i
kylen och som man kan bita på det genomskinliga...


..men jag tycker om att göra lite tvärtom jag... :)


Nä, dags för piggelin-Lucas att gå å lägga sig också.
Natti natti.

Inga kommentarer: