söndag 13 december 2009

Lucia...

...är det i dag.
...och 3:e advent.
Tänk er...snart jul juh! :)

Vad passar sig bättre än att få lite gott godis av
mormor som hon gjort till oss?! :)
Knäck och marknadskarameller. *mums*
Jag får det sen via mamma juh, sååå tackar... :)
.
Som tack för det så får hon en till stjärngosse-bild här..
Hi hi...
.
Jag kör fortfarande med mitt nya ljud som skär i öronen,
och jag är ganska så trött och gnällig.
Måste bäras/sitta/stå hela tiden.
Men ibland så får jag till en lugn stund också... :)
.
Farfar kom över en stund...men det är inte han på denna bild,
utan det är en jättesöt filur som farmor köpt till mig. Tack! :)
.
Här är farfar istället. Och jag förstås. :)

Farfar hade skjutsat in farmor till ett evenemang här i stan,
någonting sånt där "sjungeri", liksom...så då kom han och
hälsade på mig under tiden.
Skoj.
Här berättar jag för honom hur man gör när man tar
kort och hur en kamera är uppbyggd. ;)
.
Sedan fick jag smaka gröt för första gången.
Banangröt för minibarn kan man säga. :)
Gott, gott!
Undrar om det finns någonting som jag inte tycker om?!
Just NU iallafall...hi hi...
.
Jag är inte mitt vanliga glada jag alls, men här ligger
jag iallafall och tar mig ett snack med "kanin" på kvällen. :)

Inga kommentarer: