fredag 18 december 2009

Fredag...

...har det varit i dag. :)
Vad kan ha hänt i dag då?! (bläddrar bland korten...)
.
Hade iaf lite mys med nalle-skallran...

.
Åkte en sväng i min "båt"... :)
.
Farmor o farfar kom förbi på em...
de hade varit på Ikea o shoppat lite..
.
Lekte, mös och snackade lite med dem.
Här myser jag med min snälla farmor.
.
En liten nalle hade följt efter dem hit från Ikea
och ville bo hos mig istället. :)
Här får han låna min stol.
Han är bara en aning mindre än mig... hi hi.
.
Jag såg ut så här en stund sen, och tog i så mycket att
det visst blev ett klädbyte... he he..
.
.
Åkte iväg o handlade lite o så..

.
Senare på kvällen läste jag en bok...
Kolla vad skojsig killen i mitten ser ut...med tänder, liksom..hi hi..
"-Kolla efter på mig rá ...Har jaaaag det?"

From nu är pappa långledig över jul o nyår.
Myyyyys! :)
Det firade vi med att busa o mysa...som vi iochförsig gör varje kväll,
men idag var det extra skojsigt..hi hi..

Inga kommentarer: