lördag 19 december 2009

Burr...

...vad kallt det är ute.
Kolla vad träden utanför mitt fönster fryser!
.
När jag skulle äta i dag, så kom jag på att jag nog är
lite rädd för broccoli'n i min "potatis o broccoli"-matburk...
så jag ville ta med nalle till bords..kändes bättre, liksom...
Gick bra att äta då. :)
.
När jag varit hemma i dag så har jag mest lekt med min nya kompis.
Han var ju så skoj och god.
.
I dag är jag ju lite cowboy.....och
redo att dra upp pickadollerna... :)
.
Vi var ute o gick i 100 affärer idag igen...*phu*
...och jag hittar verkligen inte någon varmare (plus större förstås :) )
overall någonstans...
Jag tror att jag o mamma varit i varenda butik
ca 100gånger och letat nu.. :(
Men men...
Då gick vi till mammas favvoaffär istället.. :)
.
Efter vi averkat alla affärer, så åkte vi förbi mormor och
fick 2 stoooora burkar Knäck och Marknadschoklad som hon gjort till oss igen...
de vi fick förut tog ju slut på 1½ dygn...hi hi...!
.
Sen hämtade vi syrran vid tåget o så...men vid det laget hade jag redan slocknat... :)
.
Hela dagen gick så snabbt och inga fler kort togs..
Kikade ut på de kalla träden hela kvällen sen iallafall
och var sååå nöjd att jag var inomhus. :)

Inga kommentarer: