onsdag 16 december 2009

Uuuhhhhh....

....huhuhuuuuuu... *snörvel*
Varför fååår jag inte åååååka, mamma?????
Aaaaalla andra barnen får juuuuh!
...gå på babyträffen idag.
.
-Vaddå "lite sjuk"? Jag har inte massa snor eller feber juh!
-Vaddå "nästan sjuk"? Finns det ens?!?
Ok, ok...för att inte smitta mina kompisar så här innan jul och så...
om jag har nåt i kroppen, som du tycker att jag har...
Ja, ja...fattar väl då! *suck*
.
...och syrran är ända borta i Bengtsfors nu...
Då har jag ju inget kul idag alls, juh! :(
.
Ska nog sura hela dagen...idag igen..
men nu har jag en vettig anledning iallafall. :-)
Mamma o pappa är liksom inte lika roliga ju..
.
Tror jag tar min båt och åker ifrån dem en stund.. :)
.
Saknade dem och kom tillbaka illa kvickt.. :)
Gymmade lite.
.
Sen satt jag i min båt o lekte lite också..
men stannade ändå på samma plats.. :)


Sen, nu på kvällen så RING-de jag en vän....
så kändes det bättre.. *tihi*

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja vi saknade dig i går kompis!! Kram Melvin