torsdag 17 december 2009

Bytt...

...ljud, har jag gjort nu. :)
En annan tonart och bra mycket behagligare
för allas öron...hi hi.
Jag är piggare nu också, inte hängig alls längre. Skönt.
Snackade lite med denna coola kille idag...
.
Sen fick jag ett paket på posten som mamma beställt.
Världens mjukaste "pillekudde" som den kallas.
Hon hade valt färg, motiv + text som broderas på,
och beställt utan att jag visste om det!
.
Vad goood den var!
Å en röd Formel1 bil på också!!!
(pappa blev nog lite avis på min kudde nu)
.
Vad passande att hon valt att det skulle stå just mitt
namn på den också..hi hi.. :)
.
Lattjo kudde!

.
Setat lite i min gåstol i dag också.
Försökte ta bort grejjerna...men de verkar visst sitta fast... :)
.
Just nu gnager jag på allt...
.
Är det tandköttet som kliar eller för att
man "aldrig får nån mat på det här stället"...?!
(för det syns väl på mig att jag inte får?! *tihi*)
.
Fick mat till slut... *mums*


Men mammaaaa....nu räcker det väl ändå
med kort för idag?!
Snälla?!...
.
...och därför finns inga mer kort från idag och ikväll då
vi åkte ut o tittade på all snö, handlade o så...
för det är väl klart att mamma gör som jag ber henne om...?!?
...hi hi...

2 kommentarer:

mormor sa...

Stackare!! först så svälter morsan dej sen så kör hon helt slut på dej. ta henne i örat och säg till på skarpen mer mat och mer vila. och det där handlandet kan ni hoppa över ut och njut av snön istället. kram

Lucas sa...

Mormor - Ja, visst e hon himla taskig?! :) Mer mat o vila?!?! Hallå, går ju inte få mer... :)