onsdag 23 december 2009

Så...

...här pigg o gla är jag dan före dopparedan.. :)
Hoppas ni är det också!
.
Frukost: ringar :)
.
Vad har jag gjort i dag då..?!
Ja, förutom att ladda o fixa inför i morgon... :)
Jo...flygit lite...
.
..lekt groda...
.
...kikat efter flodhästens tår...
.
...lekt på mage också...
.
..setat i vardagsrummet o lekt lite...
Slänger mest allt på golvet. Kul.


..på tal om det.
Kolla vad fint jag sitter i min nya stol!
Liiite nöjd o mallig är jag ändå över den. :)

Vilken tur! Det gick att äta i den också! hi hi
.
Sen blev det inga mer kort tagna, för det var allt ifrån att ut o handla lite,
julklappsinslagning, soffsittande och skinkmack's ätande på schemat idag.
Men lugn o skön mysdag. :)

4 kommentarer:

mormor sa...

skicka en bild på dina gou lår till Michelin Däck och du blir deras nya reklamkille

Elias sa...

Vilken fin stol du har fått Lucas. Där sitter du som en kung. Jätte kul att du blivit en riktig kändis i tidningar. Du är med i en bok som jag fått också. Man kanske kan få autograf nästa gång vi ses;-)

Lucas sa...

Mormor - Visst, det borde jag ju göra. :)

Lucas sa...

Elias - Hej kompis! Ja visst har jag! Lika som du ju! :) Självklart ska du få min autograf nästa gång vi ses! hi hi. :)