tisdag 1 december 2009

Lucköppning...

...av lucka nr 1 är det äntligen idag!
Jag o syrran fick varsin kalender av pappa härom dagen.
Spännande!
En del skulle kanske säga att
"hon är för gammal och jag är för ung" för julkalendrar...
men vem bestämmer sånt, egentligen?!
Jag tror nog mamma o pappa också egentligen vill ha varsin...
Kan vara för att det är choklad i...hi hi...


Sedan sjöng jag lite för Bamse


...och viskade hemlisar i hans öra. :)


Så här förväntansfull är jag när det vankas
smakportion igen. 2 matskedar potatis & morot
är fortfarande på menyn.. :) Gott!


Så här ser det ut efteråt...hi hi hi...
Jag tycker om att kladda jag! :)
Därför jag hade pyjamasen på fortfarande
när jag åt och bytte kläder efteråt, liksom...


Ombytt o redo att leka med nalleskallran
jag fått av farmor o farfar förut. :)


Mamma och jag gjorde en spännande grej i dag...
Jag hjälpte henne att julfixa på balkongen!


Kolla vad vi kan! :)
Jag var jätteduktig.


Eftermiddagen o kvällen bestod mest av lek, bus o mys


En o annan bok betade jag av också... :)


Skön dag! :)
.
.

2 kommentarer:

mormor sa...

såg stjärnan oxå när moster och jag åkte förbi på väg mot min provtagning. Kram

Moster sa...

Lite lik Elvis där med läppen när du sjunger.