tisdag 29 december 2009

Vilken...

....bra halvårsdag jag haft! :)
När jag vaknade på morgonen påminde mamma mig
om att mina kompisar kommer hem till mig i dag!
Lattjolajbans!

Skuttade upp ur sängen och viskade det vidare till
min favvoleksak, gymmet... :)


Jag var så förväntansfull så jag vägrade totalt sova
någonting mer på hela morgonen/förmiddagen, vilket är ovanligt!
.
Sen satte jag mig i min båt och väntade och väntade...trist.
Jag visste ju att de skulle komma klockan 13, men ändå....


Men sen så!!!
Melvin kom först, så han kom och höll mig sällskap i min båt.
Jag tror minsann att han blev liiiite impad att den var så himla skön.
Han har ju bara sett den på bild förut. :)
Han fick leka lite med min nalle också.


Sen satt vi o snackade lite om hur läget var
och vad vi gjort sedan sist.
Under tiden droppade våra andra kompisar in en efter en.
Jippie! Jag tycker om mina kompisar jag! :)
.
När Melvin hade mina leksaker för länge sparkade jag
lite på hans ben...då skällde min mamma lite på mig...
det var kul det också...hi hi...


Elias och Alexander hälsade artigt och tog i hand i dag. Tihi..


Sebastian var lite upptagen direkt när han kom
med att sova en skvätt, men sen så piggnade han till


Alexander hade jättesnygg polo på sig. :)
Vill nog jag också ha när det är så här kallt.


Lilla söta Nemi kom också. Hon har lite långt att åka,
men vi väntar så gärna på henne, ju...


Elias var den som var bäst på och charma henne idag.
Ajdå, jag har kanske bättre tur nästa vecka.. :)


Melvin hade fått en jättetuff napp (inkl. bitring)
som det stod Liverpool på...Snyggt!
Jag önskar jag hade en sån jag med...
men att det stod Ferrari på... :)

Sebastian hade gått på toa och behövde bara
hjälp med det sista..att dra upp gylfen..hi hi..
Inte riktigt så var det, men nästan... :)

Nemi satt jättemysigt och läste en spökig bok... :)


När vi lekt ca två timmar och jag hade full koll på att
mina kompisar verkade nöjda o lekte bra...


...så kunde jag inte hålla emot längre..
jag var ju såååå trött...somnade...


..och när jag sen vaknade så var alla på väg hem igen,
en del lika trötta som jag... :)

Melvin tex, han somnade en halv sekund efter att
han fått på sig sin overall.


Tack alla kompisar för en trevlig dag. Som alltid!!!

Nu hade jag piggnat på mig, så jag käkade lite...


..sen åkte vi till Hallsta...


och hälsade på farmor å farfar.
De busade med mig så jag kiknade av skratt flera gånger om.

Jag träffade även en "gammal polare" igen...vi sågs på Julafton sist.
Han e skojig han!

Jag var på ett sprudlande gott humör ikväll! :)


När vi sen åkte hem så var det det kallaste
jag någonsin upplevt iallafall...*burr*

Skönt att vi har det varmt o gott inne iallafall.
Lider med dem som måste vara ute nu... :(
Busade av mig det sista innan det var 'natti natti'.

Inga kommentarer: