onsdag 2 december 2009

Babyträff...

...var det dags för igen.
Onsdagar är min roligaste dag! :) (mammas också?! hi hi)
I dag var det dags att åka till Bäckby och till Alexander och
hans mamma Janet.
Snälla Elias och hans mamma Ingela kom och hämtade oss
så fick vi åka bil med dem. (Tackar!)
.
Både jag och Elias slocknade i bilen, och när vi kom
fram låg Sebastian också i sin bilstol och sov.
Söta vi är va?! :)
.
Alexander hade jättemånga skojsiga saker!
Jag fick prova sitta i hans "Bumbo" där man kan
sitta jättestadigt även om man själv inte egentligen kan sitta...
Det var svårt att få ner mina lår...hi hi..men jag fick hjälp jag. :)
.
Elias provade Alexanders "maggrej", där man kan ligga
och öva rygg och nacke och snurra runt. :)
Själv sitter jag i bakgrunden och leker.
Jättemallig! :)
.
Sebastian gymmade lite.
.
Alla ville prova maggrejjen.
Här är det Melvins tur. Han var jätteduktig.
Elias tar kort på oss.
.
Alexander kunde sova som en stock i sin säng, trots
att vi lattjade precis bredvid. :)
.
Det roligaste med "maggrejjen" tyckte jag var
spegeln som jag kunde kika i...*tihi*
.
Lilla söta Nemi kom också, så vi slapp vara bara grabbar. :)
.
"-Förlååååt Sebastian!!!"
Det var inte meningen att skrämma dig med mina monster!
;)
.
Hemma igen efter en mycket trevlig dag med gänget.
Saknat mina ringar lite...även om jag fick låna blå fina hos Alexander. :)
.
Potatis å morot var fortfarande gott! :)
.
Pappa pruttade med munnen på min mage
så jag kiknade av skratt..
.
Läste en kvällsbok om mat innan jag gick o la mig...
För att vakna igen senare och köra ett låååångpass med morsan.
Tror hon försökte natta mig i 3 timmar den gången (!)...
vid 03:20 gav jag upp och somnade.. :)
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Update för 22 minuter sedan, VAD gör ni vakna? :O Sov nu lillebruuur! :P Ser att ni använt er av picnik, -visst är det bra? ;) Kram

mormor2 sa...

hej lilleman, du måste sova på nätterna, kramis mormor2