lördag 5 december 2009

Lördagen..

...swichade förbi med en väldans fart...

Morgonmys med mamma o pappa först.
Det är mysigt med lördagar!
.
Lite senare kom syrran över och jag mös massor med henne.
Här sitter vi o snackar o softar lite i soffan... :)
.
Farmor o farfar kom över sen och fikade, och jag visade dem
dels min nya fina halvtäckande haklapp, och hur duktig jag är
på att äta lite smakportion av burkmat. :)
.
Mina tygböcker är poppis!
Både Syrran och Farfar lånade och läste lite... Hi hi hi...
.
Pappa hade en gång en grå HellyHansen mössa...som råkade
följa med i tvätten för evigheter sen...den krympte, och han
sparade den tills jag skulle bli så stor så jag kunde prova den.
Hi hi...kolla in mig!!! Tror ni HAN kan ha den nå mer?!
*fniss*
.
Sen var det pyjamasmys på kvällen...
.
Visst e jag väl söt, jag?!
...Tycker mamma å pappa iallafall. *tihi*
.
Så här piggelin är jag när det är sent på kvällen och
det är läggdags för natten. :)
På dagarna kan jag sova hur bra som helst...
jag är ju en nattsuddare, juh! ;)

2 kommentarer:

Elias sa...

Vi piggar på oss och får se om vi ses imorgon. Vilken fin tröja du har med Tigger på. Jag har en likadan.

Anonym sa...

visst är du söt lilleman, det har du alltid varit och kommer alltid att vara kramis mormor2